Horyzont Nemezys
English · Русский · Polski
Chronophantasma_(Chronophantasma%2C_Story_Mode_Illustration%2C_16).png

Horyzont Nemezys (天ノ岩戸 ネメシスホライゾン Nemeshisu Horaizon, Kamienna Jaskinia z Niebios) jest bramą w niebie, przez którą jednostka Amaterasu może przejść do świata. Tylko Sukcesor Błękitu może otworzyć tą bramę.

Podczas historii BlazBlue: Chronophantasma, Horyzont Nemezys pojawił się po tym, gdy duża ilość dusz została zebrana i oferowana monolitowemu filarowi w 5. hierarchicznym mieście „Ibukido”. By otworzyć bramę, Nu-13 upodobniła swoje istnienie do Mu-12, prawdziwego Sukcesora. Fałszywy Sukcesor otworzył bramę i przywołał jednostkę Amaterasu do świata następującymi słowami:

Uwalniam ograniczenie numer 666… Wdrążam wymiarowe ingerujące wyimaginowane magiczne koło… Jednostka Murakumo… Aktywacja… „Modlę się” jako „Sukcesor Błękitu”… Pokaż nam światło, które oświetla ten świat… Rządząca jednostko… „Amaterasu”.
(第666拘束機関解放…次元干渉虚数方陣展開…ムラクモユニット…起動。「蒼の継承者」として「祈る」…世を照らし光を我が前に示せ…マスターユニット…「アマテラス」。 Dai-roku-roku-roku kōsoku kikan kaihō… Jigen kanshō kyosū hōjin tenkai… Murakumo Yunitto… Kidō. „Ao no Keishōsha” to shite „inoru”… Yo wo terashi hikari wo ga mae ni shimese… Masutā Yunitto… „Amaterasu”.)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 License