Stowarzyszenie Magiczne
English · Русский · Polski

Stowarzyszenie Magiczne (魔導協会 Madō Kyōkai) jest organizacją dedykowaną magicznym sztukom w światach XBlaze i Bloodedge Experience.

Informacje

Stowarzyszenie Magiczne jest nadzwyczajnie sekretną grupą, i mało jest o nich wiadomo. Gardzą w szczególności wyciekami informacji i sprzeniewierzających się członków.

Ich centrala jest położona na wyspie magicznej stolicy, magicznym mieście Ishanie, gdzie wszyscy czarodzieje żyją. Nie mogą opuścić wyspy bez zgody. Otrzymanie zgody na opuszczenie Ishany wymaga dużo papierkowej roboty, jak i osobistego potwierdzenia tej decyzji przez głowy Stowarzyszenia.

Jak Agencja Mitsurugi, zajmują się badaniami nad Uniami. Stowarzyszenie Magiczne jest bardzo nieufne i zazdrosne o jakiekolwiek magiczne jednostki, które nie są pod ich kontrolą, a więc zrobią wszystko, by skompromitować ich i sprawić ich bezsilnymi. Zatrudnili łowcę nagród, by tropił i eliminował Mędrców, którzy zdradzili Stowarzyszenie, a także ukradli ich najsilniejsze Bronie Spuścizny.

Czarodzieje nie mogą rozpowszechniać wiedzy o czarodziejstwie poza Ishaną. Jest mówione, że tym sposobem chcą zapobiec wojnie.

Najsilniejsi czarodzieje ze Stowarzyszenia zostają nagrodzeni tytułem Mędrca, i służą jako obrońcy Ishany.

Znani członkowie

  • Zwei — Marceline F. Mercury, znana jako Ringo Akagi poza Ishaną, jedna z Dziesięciu Mędrców,
  • Drei — jeden z Dziesięciu Mędrców, martwy,
  • Sechs — jeden z Dziesięciu Mędrców, martwy,
  • Acht — jedna z Dziesięciu Mędrców, martwa,
  • Kuon Glamred Stroheim — jedna z Dziesięciu Mędrców, pozycja nieznana,
  • Els von Klagen — wysłannik.

Zobacz także

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 License