Magiczne Stowarzyszenie
English · Русский · Polski

Magiczne Stowarzyszenie (魔道協会 Madō Kyōkai) była organizacją dedykowana magii w świecie BlazBlue.

Informacje

Nie wiadomo od kiedy Magiczne Stowarzyszenie istniało, ale ich pochodzenie może zostać prześledzone na co najmniej kilka wieków.

Nie należą do żadnego kraju. Stowarzyszenie nigdy nie operuje w oczach publiki. Ich sieć ciągnie się do regionów wokoło globu, i przez ich unikalną organizację, mają własną formę rządzenia.

Ich funkcje i cele to postęp i eksperymenty w dziedzinach alchemii i magii. Przez to ich największą siłą jako organizacja jest ich system edukacji, dzięki któremu wypuszczają w świat świetnych magików i alchemików.

Ich centrala jest położona na wyspie magicznej stolicy, magicznym mieście Ishanie. Liderzy Magicznego Stowarzyszenia są znani jako Dziesięć Mędrców, najlepsi magicy. Wszystkie miejsca nigdy nie zostały zajęte, ale mimo to Mędrcy prowadzą Stowarzyszenie po swojemu.

Po wydarzeniach I wielkiej magicznej wojny, Magiczne Stowarzyszenie stało się ekstremalnie słabe, i ostatecznie połączyła się z Próżniowym Informacyjnym Biurem Administracyjnym, by stać się Próżniową Informacyjną Agencją Zarządzającą. Razem z tą fuzją, niektórzy z Dziesięciu Mędrców stali się pierwszymi członkami Dwunastu Twórców, z ich potomkami formującymi domy. Na przykład, głową rodziną Kisaragich był Seven.

Znani członkowie

Zobacz także

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 License